Wednesday, April 13, 2011

bubbye port dickson, hello bangi..

" bubbye PD "..
heee..sekejap jek aq tinggalkan kolej tercinta nih..1 week only..then balek struggle for final..huuu...need to do the best for this time..final year + final sem..x dek lg da pasni..

for my lovely kampung halaman.. " hello Bangi ".. 
lame x menjejak kan kaki..lame ke.??haha..kecoh je lbeyh..padahal 1 month je baru...huuu....

for my lovely lect .. dun worry ye miss..sy boleh je on9 nak temankan miss..tp x kerap mcm kat cni lah kot..hee..++ my lappy charger x beli lg..

mintak2 balek kali nih dapat laa jmpe my lovely bestie.. nonah + zura + wan +  MNA... ngEeee...sy rndu mereka..huu.. and maybe hencek kacang... <3

1 comment:

  1. "for my lovely lect .. dun worry ye miss..sy boleh je on9 nak temankan miss.."

    as i said b4.. so sweet.. hahaha.. gud listener bkn pemaksa...cute tau x..

    ReplyDelete