Monday, April 18, 2011

kejatuhan kemaluan..

sungguh memalukan..!! haha... 2nd time jatuh teruk macam tu di khalayak ramai..huuu..

1st time dulu..3 years ago...sungguh kekal diingatan aku..mase tu bawu balek dari amek result SPM ngn my besties...result x semegah mane pon..nak jugek celebrate kan...haa..PIZZA gitu..!! masok PIZZA tu mcm biase je..entah macam mane sampai table yg kitorg nak duduk tu aku jatuh lalu terlentang...haha..malu siot..!! one of my bestie leyh gelak sampai ketuk2 meja..sabar jelaa mak nakk..!! huh..bukan nak tolong aku bangun..tolong GELAK pulak...seriously..aku bengang gak  ngan dye...bangun tu wat muke slumber je..padahal dalam hati..malu..!! tuhan je yg tau...haha..rase nak lari balek umah je...haaha..

kejadian semalam...18 April 2011..nak balek umah..dari umah MNA..tunggu dye balek keje...janji kol 9 pm..aku tunggu tunggu tak muncul2..ok..ibu da membebel..tak reti2 nak balek ke anak dara oii...frankly speak..aku tak rase nak balek...haha..seronok duk umah dye..with dat kiddy bum bum..sangat seronok layan mereka..heeee...ok..back tu our main story..jatuh..!! huuu...9.20 pm..bawu dye muncul...nak balek tu aku ckp kat MNA...singgah 7e.. nak beli topup..dye pon stop laa kat 7e yg dekat umah dye tu..ade nightmarket...then aq pon dengan kelam kabutnye laaa jalan naik ke 7e tu....pada awalnye everything is ok...lembap pulak laa cik cashier ni kan..aku nak cepat..dye leyh terhegeh2 lagi..ok..da dapat topup...kua laa...FYI..aku pakai selipar yang tebal tu..ok..bayangkan sekarang....1 anak tangga lepas..2 lepas..3 lepas...sume ok..!! tibe2... 1 2 3...huh..!!aku dah selamat jatuh dalam lubang yang ade kat tepi tangge tu..!! pandang MNA... dye tgh leka berborak ngan sape ntah...ingatkan dye tak perasan..sakit ouh..tak pndg sekeliling..jalan terus g kat MNA...haha...sampai2 MNA terus tanye..mabok ke yunk.?? mak aiihh..tak yah nak mabok sangat lah kan...aku gelak je...yang sakit pergelangan kaki dan kawasan yg sama waktu dengannya...tapi dye gosok2 lutut aku..lagi laa aku gelak..ilang sakit asyik gelak kan dye je...haha..funny ok.!!...b sorry malukan awak..!! hahaa...im so sure ramai yang nampak sebab memang ramai sangat mase tu..tp awak nak sedapkan hati sy awak ckp...orang tak perasan...haha...perjalanan kite nak ke nightmarket tu pon tak jadi...MNA terus hantar aku balek umah..sampai umah..sampai aku masok umah baru dye balek..hahaa...before tido dye ingatkan aku..letak minyak panas takut bengkak..ok dear..i know..! :)

hopefully everything will just be ok.. aku sayang hubungan ni...
pada mereka yang tau kisah aku dan dia..aku tahu korang tak suke..i know what im doing now..i know what the risk..and im ready for it..aku pon sedang mencari kebenaran...whatever it is...doakan kebahagiaan kami...


1 comment:

  1. aiyokkk betol2 kemaluan kajatuhan uh...tebal seyh muke ku rasa nya...hikhik..tape2 sy tiade d'tmpt kejadian...hahahahaaaa..saket lg x???hurm about ur relatin wth mna..huhu..sngt2 x trpernjat..but nti blek nti sy story okeyh syg..mis u damn much larh..

    ReplyDelete