Wednesday, May 11, 2011

always in my mind + heart ...

11 MAY 2011 .. was the last night for me as a student at KOLEJ UNITI..banyak sangat kenangan kat sini..pahit manis..huhuuu...banyak sangat...3 tahun bergelar pelajar KOLEJ UNITI jadikan aku seorang yang sangat berdikari.. tanggal 3 OGOS 2008 aku jejak kan kaki kat kolej nih.. rasa macam baru je...dalam sedar tak sedar..pejam celik pejam celik..rupanya dah 3 tahun dah..pada awalnya takde konfiden langsung kat sini..sebabnye aku sorang2..takde kawan...last2 aku boleh adapt dengan suasana dan kawankawan..walaupun mengambil masa yang agak lame..hehee.. :) ramai kawankawan yang aku kenal..but mostly first impression diorang pada aku ialah " kau ni mula2 dulu aku tengok sombong gile..menyampah..! " ade yang sampai cakap pernah wujud rasa BENCI kat aku..haha..nevermind lah dear..aku ok je..lain orang lain pandangan kan..aku terima je ape orang anggap aku nih..hehe.. :) my bestfriend since sem 2..sara..sayang kau sangat ra... :) my ex2 housemate.. my housemate..adik2 akak yang sangat macammacam perangai..pening kepala akak sayang oi ngan korang nih..harihari nak kena bebel..tau korang rimas..haha..sorry ye..!! :) akak sayang korang... heee.. for every semester..pensyarah akan bertukar2..so,kami mempunyai ramai tenaga pengajar..since part 1 till part 6..all of them had done a very good job..! something different for this semester..sebelum2 ni..aku rase aku tak pernah rapat ngan lecterur..maybe lect tak kenal aku pun kot...hahha..tapi..this sem..bila nak abes belajar dah..aku close ngan 1 of my lect..how.? ofcos lah jaringan sosial FB..haha..seronok..jadi kawan..banyak benda kami share..

wit my housemate.. A-1-09 ..




walaupun banyak yang pahit selama 3 tahun bergelar pelajar KOLEJ UNITI segala kepahitan tu hilang dengan segala kemanisan selama bergelar pelajar...

No comments:

Post a Comment