Sunday, August 21, 2011

maaf kawan..

" kalau aku tak ngan GF aku, aku dah jaga kau nana..dulu kau dengan odd.." kau kawan aku..kau pun dah ada GF..kalau aku jadi GF kau dan terbaca mesej yang kau bagi dekat aku..memang siaplah kan..aku tak suka PEMUSNAH hubungan orang..aku tak suka PEREMPUAN PERAMPAS..and aku tak nak pun jadi macam diorang yang TAK RETI HORMATKAN PERASAAN ORANG LAIN..aku dah rasa semua tu..sakitnya bila ada PEREMPUAN-PEREMPUAN yang TERGEDIK-GEDIK..hubungan yang dah lama terbina pun boleh hancur sebabkan perempuanperempuan yang berperangai BAJET macam tu..so, apa-apa pun..aku hanya boleh anggap kau kawan baik aku macam yang kita dah janji..masalah kau masalah aku...masalah aku masalah kau..tapi..please..jaga GF kau..aku taknak dia kecewa macam aku..dan akhirnya nanti kau pun kecewa kawan..

* this post a lil bit emosional..sorry to those yang terasa..

No comments:

Post a Comment