Monday, August 22, 2011

kick start..!

ermmm..this morning pegi cari keje..ibu temankan..mula-mula ibu suruh keje dekat Family Store..aku pun dengan taatnya pegilah kan..isi form..tapi bile baca agreement..gaji RM550 je..hmm..try tempat lainlah..ada jiran aku nih..keje kat tadika..from 7.00am till 5.00pm..tapi gaji RM500..sikit gila..!gaji tetap..perghh..tak payahlah..then aku ajaklah ibu aku g kat secret recipe kat area situ..secret recipe tu baru bukak..around 4 months macam tu..manager yang kelihatan agak garang..soh aku isi form..pas siap isi form tu..terus interview..perghh...first time..nervous lah jugak..huuu..and aku diterima keje kat situ..gaji pun tak lah banyak mane..tapi bagi aku ok lah..esok sku dah start keje.. :) tak sabar..nervous..macam-macam rasa ada...lepas ni dah jaranglah on9..busy keje + + kak ngah nak guna broadband..sebab broadband aku nih atas nama dia..takpelah..sekarang tak guna sangat dah..bermulalah hidup aku bukan lagi sebagai seorang pelajar..mase untuk aku membantu parent aku..hope everything will be just okayh.. :)


here i come secret recipe.. :)


No comments:

Post a Comment